wtorek, 16 kwietnia 2013

Warsztatowo, spełniam marzenia...

Taaa!
Tyle się dzieje, że sama nie wiem o czym pisać?! Ponieważ, na facebooku umieściłam zdjęcia z warsztatów, więc chyba na tym się skupię...
W sobotę wzięłam udział w warsztatach organizowanych przez Piątek13 o bajecznej nazwie I SABAT PÓŁNOCNY. Moje warsztaty prowadziła cudowna Piekielna_Owca! Babskie mediacje! Jak było i co z tego wyszło...

Początki były jasne, jak widać...potem zaczęłam komponować i Owca kazała zapomnieć się...no to się zapomniałam...i zatuszowałam się mocno, na niebiesko...

Spójrzcie na moją niebieską łapę!!! To nie jest farba, niestety...zatuszowałam się na obie łapy i tak wracałam do domu tramwajem. A ludzie patrzyli jak jem pyszną kanapkę i myśleli, pewnie choroba jakaś...
Choroba zwana szczęściem! Tyle wszytkiego na raz!

No zaczęlam szaleństwo, na bogato!

Na warsztaty poszłam z koleżanką z pracy Asią i wychowanką naszą Sandrą!
Dziękuję Wam Kochane!

Na koniec, wspólne prace i zdjęcie z Olgą:

Było cuuuudownie! Bardzo dziękuję za cudowny dzień!
Czekam już na następny Sabat!
I na kolejne spotkanie z Owcą!
...jeśli spojrzycie na mój blejtram zobaczycie tam foteczkę moją...Tak! To właśnie spełnienie mojego kolejnego marzenia! PROFESJONALNA SESJA FOTOGRAFICZNA!!!
No mam szczęście do spotykania cudownych, wspaniałych ludzi na mojej drodze. Jednymi z nich jest Marta i Misza! Marta potrzebowała modelki do portfolio ze stylizacjami...więc czemu nie? Powiedzmy pomogłyśmy sobie na wzajem! Nigdy nie myślałam o tym, że mogę tak wyglądać w wieku 40 lat???? Idąc jednak za słowami mojej koleżanki Magdy Jeśli nie teraz, to kiedy? Więc nie bacząc na moje zbędne kilkogramy, brak spódnicy i inne duperele...proszszsz:

Taki miałyśmy pomysł na Pin up! Toczek sama uszyłam naprędce, przed samą sesją!
Taka jestem w obiektywie Macieja Moskwy! Możecie popatrzeć na zdjęcia Maćka, na jego profilu fb, są tam także stylizacje Marty Bieniek! Albo też na stronie Maćka Mishka
No i to tyle cudowności na dziś!
Jeśli wytrwaliście to chwała Wam!
Dziękując, że jesteście ze mną, za każdą Waszą wizytę i słowo w komentarzu!
Wszystkiego pięknego na ten wiosenny czas!
aga
P.S Zaczęłam wprowadzać zmiany na blogu! Zachęcam do zaglądania na mój profil fb!
Buziaki!

14 komentarzy:

  1. O jacież pierdzilę, zdjęcia z sesji Boskie. Raka przecudna

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja boska + super sprawa takie warsztaty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Sama nie mogę wyjść z zchwytu!
      A warsztaty cudowna bajka, pełna pozytywnych i szczęśliwych ludzi! Uwielbiam to!
      Dziękuję za odwiedziny! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Podziwiam! ,gratuluję! ale też zazdroszczę :):):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję, jest mi bardzo miło! Zachęcam wszystkie Kobietki do sesji zdjęciowej, to daje tak pozytywnego kopa, że można się uzależnić! Uściski!

      Usuń
  4. Kochana!! wygladasz zaje...cie!!! jak milion dolców!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Cuda moja! Też mam takie skojarzenie, he he! Patrzę i wpadam w samozachwyt! Że też są ludzie, co potrafią tak zdjęcia zrobić, żeby Stara Baba wyglądała super!!!Iiii nie bez dumy powiem, że ekipa pracuje w takim sytemie(kilkadziesiąt zdjęć)by jak najlepiej pokazać ujęcie bez retuszowania.
      Ciągle czekam na zdjęcia od Maćka, pewnie jeszcze się pochwalę. Jestem cierpliwa bo wiem ,że ma z Martunią bardzo dużo pracy! Buziaki!

      Usuń
  5. Aga....jesteś boska! Jesteś energetyczną, zieloną bombą! Elfem, skrzatem i seksowną tancerką! Jesteś BOSKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha ha! Dzięki Kasiu! No marzę jeszcze, żeby doba była dłuższa! Uściski Kochana!

      Usuń
  6. Jakaś Ty śliczna Aguś :)) i Twoja praca też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuniu! Czerwone usta i sztuczne rzęsy działają cuda ha ha ha!

      Usuń
  7. brawwwwwwwwwoooooooooooooooooooooo :)

    OdpowiedzUsuń