sobota, 15 lutego 2014

Candy, candy!

Tak się pięknie rozbujałam w pisaniu postów, że aż sama się cieszę! Bo i mam się czym chwalić, i chce mi się pisać,i obserwatorów więcej! No żyć nie umierać!
Kochani, jak wcześniej wspomniałam mam dla Was malutką, szybciutką, pachnacą rozdawajeczkę!
Udało mi sie w końcu dotrzeć dziś do Bomb World by zakupić maleńki komineczek, taki sam jaki kupiła tydzień temu moja Hanusia...
W związku z tym...Tadam!!!Idealny zestaw startowy do zakochania się w Yankee!
Krótki termin, bo chcę szybko obdarować kogoś zanim szpital mnie pochłonie! W poniedziałek paczuszkę wyśle mój Pan M.
Do zagarnięcia jest malutki kominek, dwa woski Yankee Candle(zapach miesiąca!)i mała świeczuszka Kringle Candle z kolekcji zimowej!
Rzutem z góry wygląda to tak!
Więc jeśli ktoś jest zainteresowany to niech się zgłasza w komentarzach!
Oczywiście warunkiem zgłoszenia do zabawy jest dołączenie do Obserwatorów oraz zalajkowanie Shamrock na Facebooku!
Posiadaczy bloga proszę o podlinkowanie zdjęcia z linkiem do mojego candy na swoim pasku bocznym.
Osoby na FB o udostępnianie na swoim profilu.
Jeśli nie masz konta na FB ani bloga, musisz poczekać na następne moje Candy! Obiecuję, że już niedługo!
Zabawa trwa do 22.02! W niedzielę podam wyniki!
Ściskam mocno!
aga

11 komentarzy:

  1. To ja się piszę.
    Blog i facebook polubione, zdjęcie na e-dreamart.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To tutaj moj mąż powinen sie zapisac bo uwielbia zapachy :) ale ustawie sie w kolejce za niego :) pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie dwa razy zapraszać nie trzeba...już czuję ten piekny , delikatny zapaszek ...wiec i ja zapisuję się na zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuje się, b ciekawa tych zapachow jestem... moze się uda♥

    OdpowiedzUsuń
  5. się dołączam do kolejeczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja spróbuję!:) Jeszcze nie miałam okazji spotkać się z tymi woskami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja tylko tak przystanę i popatrzę sobie za czym kolejka ta stoi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do zabawy.
    Z przyjemnością bym przytuliła, którąś z tych świeczuszek. :)))
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię Yanke Candle więc chętnie dołączę do Twojej pachnącej zabawy :)
    baner już u mnie wisi :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń