poniedziałek, 27 sierpnia 2012

warsztatowo decoupagowo...

Nie roztkliwiając się nad sobą i przespawszy się z myśli smutnymi...
Po burzliwej nocy z sąsiadami własnymi...
Dochodzę do wniosku!
Zaczynam poniedziałek z nadzieją na miły, sympatyczny i przyjemny tydzień! Plany ambitne, mam nadzieję choć w części zrealizować! Może być tak, że czasu nie będę miała na życie blogowe przez kilka dni ale nie martwcie się, duchem i sercem jestem z Wami!
Teraz szybciutko co było w minionym tygodniu(a przez sentymenty nie napisałam)!
Na prośbę moich przyjaciółek z tańca irlandzkiego, wespół, zespół umówiłyśmy się na wspólne decopagowanie! To znaczy pod moje instrukcje dziewczyny po raz pierwszy zrobiły swoje własne pudełka! Ponieważ zajęta byłam dawaniem wskazówek, to oczywiście zapomniałam o zrobieniu zdjęć w trakcie! Ale uwieczniłam prace wykonane już:
Proszszsz...
Pudełko Asi:

I pudełko Uli:

Dziewczyny były bardzo zadowolone, ja również! Pogadałyśmy, pośmiałyśmy się i ustaliłyśmy, że koniecznie musimy stworzyć coś na kształt Koła Gospodyń Miejskich, by móc twórczo posiedzieć przy kawce!
Ja w tym czasie też nie próżnowałam!:


Było cudnie! Bardzo Wam dziewczyny dziękuję!
Od Asi dostałam cudny upominek!
By jesienią moja Biała Dama nie miała mokrego siodełka, dostałam od Asi pokrowiec przeciwdeszczowy na siodełko! Ty bardziej jestem zadowolona, iż jest gadżet z logo Rowerowy Szczecin! Bardzo kibicuję Stowarzyszeniu Rowerowy Szczecin, poznałam tam mnóstwo cudownych ludzi! Jeszcze jeden rzut oka:

Przy okazji wizyty poprosiłam Asię by zabrała mój rowerek na przegląd(cwaniara, nie?)... wszak Asia jest z Mad Bike .Asia, chyba, była zadowolona, że nie musi jechać tramwajem a przy okazji sprawdziła stan moich przerzutek w rowerze. Dziękuję Kochana, dziękuję!
No i w tym pozytywnym nastroju żegnam się dziś!
Życzę wszystkim cudownego, ostatniego dnia wakacji!
aga

20 komentarzy:

  1. pudełka super, a twórcza kawa jest ekstra:)buziaki kochana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Basiu! Miło, przyjemnie i inspirująco! Buziaki!

      Usuń
  2. Ooooo.... Czyzby Twoim ulubionym srodkiem przemieszczania sie byl rower? Super moim tez:):):) pudeleczka cudnie:)
    pozdrawiam niebiesko i milego tygodnia zycze :) buziolki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Yolciu, uwielbiam mój przecudny rowerek! Choć będąc matką i strażniczką domowego ogniska(czytaj siaty z zakupami targam!)Często muszę przesiadać się na coś z większą liczbą kółek! Ale!!!Rowerem jeżdżę z miłością wielką! Buziaki!

      Usuń
  3. O jak fajnie ,że dzielisz się swoimi talentami z ludźmi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no! takiego poziomu to ja raczej nie osiągne... poczytałam sobie o Twoim transferze i mzoe spróbuję.... na razie i tak zaszalałam, bo te kraby to żelazkiem wygładzałam... czyli troszkę się rozwijam!
    A Biała Dama (i ta na niej) bedzie na pewno zadowolona z ubranka♥
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam Cię Kochana, co Ty gadasz? Jak nie osiągniesz!? To proste jak konstrukcja cepa! Tylko cierpliwość trzeba mieć! Pięknie Ci te kraby wyszły! Buziaki!

      Usuń
  5. o witaj jak ja juz dawno do ciebie nie zagladałam no taka ze mnie gapa ale teraz nadrobie zaległości bo sporo ich hi hi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Eluniu! Nie gapa tylko zapracowana, jesteś! Widzę, co robisz! Podziwiam! Buziaki!

      Usuń
  6. Fantastyczne są takie spotkania:)
    Dziękuję za wsparcie w sprawie ryb.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo! TY Marzenko to wiesz! Współtworzyłaś takie magiczne miejsce spotkań, prawda?
      Czekam Kochana, kiedy u mnie się odezwie jakiś ,,mądry i prawy obywatel", co mi uświadomi, jaka zła kobieta jestem! Hi hi! Buziaki!

      Usuń
  7. Wszystkie pudełka piękne, a siedzisko pod pupę super:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Justynko! Moja pupa bardzo stylowo się wozi, hi hi hi! Buziaki!

      Usuń
  8. CUDA! I więcej mówić nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne wszystkie pudeleczka! kolo gospodyn wiejskich super pomysl.
    Odpoczywaj Agusiu, duzo usmiechu sle :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana i Tobie wszystkiego cudnego! Buziaki!

      Usuń
  10. Szczęściaro gratuluje wygrania candy!:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga, wygrałaś torbę wakacyjną w Galerii Dekodom - zajrzyj na naszego bloga i wyślij nam adres:)

    OdpowiedzUsuń