niedziela, 27 listopada 2011

Niedziela dniem odpoczynku?!

Zdjęcie zrobione w pracy przed rozpoczęciem zajęć....
Dziękuję wszystkim zaglądającym do mnie! Jestem! Miałam pracy od groma! Poczułam się dokładnie jak Flora! Floro! Cofam co powiedziałam o dokładaniu zajęć. Nie wyrobiłam się! Teraz zanudzać was będę fotkami bo twórczość moją postanowiłam dokumentować. A, że fotki nie najlepsze, to mogę tylko prosić o wyrozumiałość.  Nie za wiele będę się rozpisywać bo mam wenę na kolejne kolczyki. Byłam wczoraj na zakupach i kupiłam następne koraliki i sznureczki. A i co nie bez znaczenia! Dostałam wór koralików od mojej Asi Kochanej! Dziękuję Asiu! Wiem, że czytasz moje wypociny, więc przesyłam ci słodkie buziaki!
 Muszę też pochwalić się, że w czwartek odbył się kolejny czwartek z muzyką i tańcem irlandzkim, na którym nie mogło mnie zabraknąć. Zrobię z tego oddzielny post i wkleję zdjątka z tej imprezy. Właśnie z Asią, ponad 4  lata temu zapoczątkowałyśmy wspólne świętowanie Dnia sw. Patryka dla naszych przyjaciół i  znajomych. Ponieważ okazało się, że pomysł chwycił i żal nam było, iż taka impreza jest raz do roku, Asia wymyśliła spotkania czwartkowe. I tak od ponad roku spotykamy się co drugi miesiąc by wspólnie tańczyć i grać na irlandzką nutę.  Uciekam, życząc miłego wypoczynku choć po trosze, wszak niedziela! Pozdrawiam zielono! aga
P.S. Żeby się skutecznie oderwać od pracy idę do kina na LISTY DO M! Pa!
Filcowe kwiaty na dredzie
Pudełeczko...jedno z wielu zrobionych w tym tygodniu.
Moje koniczynki zielone
Moje sutaszowe kolczyki

4 komentarze:

  1. Piękne dzieła. Zwłaszcza pudełko z dziewczynką (ma taka fajną aurę tajemniczości)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.Tak pudełka z dziewczynką są bardzo na topie. Bardzo mnie to cieszy bo ja również lubię retro. Dzięki raz jeszcze dziewczyny! Pa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Podglądam sobie Twojego bloga właśnie dziś..miło tu...
    Zdolności podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń