niedziela, 8 stycznia 2012

Jeszcze raz na irlandzką nutę...

          Pochwalić się muszę, że weszłam w posiadanie nowiutkich nieśmiganych baletek! Stare odłożone zostały na zasłużony odpoczynek! Lub też posłużą do zadań specjalnych, warunków ekstremalnych tudzież demonstracyjnych tylko! Jak cały czas w tym temacie irlandzkim trwam bo już w tym tygodniu:


Kolejny już irlandzki czwartek w Starej Winiarni. Tak jak zawsze zapraszamy do posłuchania muzyki irlandzkiej na żywo oraz do obejrzenia i nauki tańca irlandzkiego. Czwartek 12.01.12 o godz. 20tej!
  Irlandzki Czwartek
     Takie malutkie wspomnienie! Zdjęcia zrobił nam Maciej Moskwa na Jasnych Błoniach w Szczecinie!
                   Ta najmniejsza i najokrąglejsza to ja! Ale jaka lotna!Ha,ha! Pozdrawiam cieplutko!
Jutro relacja z Kurnika...

4 komentarze:

  1. Piękne tancereczki, super!!!Czekam na dalszą relację!papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kochana! A tobie jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, szkoda że tak daleko, bo też bym się wybrała na ten irlandzki czwartek.
    Kochana próbowalam wysłać do Ciebie emaila w sprawie zielonej wymianki, ale wiadomosci do mnie wracają z jakimś będem u Ciebie na serwerze.
    Tak czy siak bardzo się cieszę że bierzesz udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już lecę do Ciebie! Oj nie wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń