sobota, 29 czerwca 2013

Na bogato pojechałam!

Pisałam Wam już nie raz o moich cudnych Tancereczkach irlandzkich, bez których żyć nie umiem! Mamy taki szczególny sposób na celebrację naszych urodzin! Spotykam się urodzinowo zawsze w tym samym miejscu od 7 lat. Jubilatka aktualna ma w obowiązku przynieść coś słodkiego, zamówić deskę z serami i karafkę wina! Za resztę płacimy same! I tak na tapecie wczoraj właśnie świętowałyśmy urodziny Magdy! Magda jest nader uzdolniona plastycznie i artystycznie oraz żyjąca baaaardzo intensywnie co stanowi dla nas wielkie wyzwanie prezentowe! No bo co dać Kobiecie, która sama robi cudowności!?
Ot i wymyśliła ja! Skrzyknęłam Dziewczynki moje do pomocy i wespół, zespół stworzyłyśmy podsumowanie naszych wspólnych przeżyć, z tańcem irlandzkim w tle, z ostatnich 7 lat!
Oj była to ciężka i mozolna praca ale efekt bardzo wzruszający! Marysia stwierdziła, że o wielu sytuacjach nawet zdążyła zapomnieć,więc tym bardziej zdjęcia są cudownym zapisem naszej wspólnej drogi...
A zatem dla ciekawych długa baaardzo prezentacja zdjęć wybranych! Nie wszystkie strony zostaną przedstawione, bo i zdjęcia robione w pośpiechu i za dużo szczegółów mogłyby zdradzać... Oczywiście najwięcej zdjęć będzie okładki, z której szczególnie jestem dumna!
Okładka!
Teraz troszkę wnętrza odkryję...Zbiorczo prawie...
i troszkę szczegółów...
Dobrnęliście Kochani?
To tak zupełnie na koniec ku wesołości ogółu!
Ja i Magda!
Wybrałam tylko kilka ujęć ze 150 jakie zrobiłam do tego wpisu...Magdzie do albumu wybrałyśmy 80 z ok. 1000? Chyba częsciej trzeba wywoływać te fotki, bo kto lubi oglądać foty na kompie? A w takiej oprawie i owszem!
Dziękuję wszystkim, którzy wytrwali i chce im się jeszcze napisać choć słowo w komentarzu!
Usciski i cudowności samych!
aga
A to jeszcze raz album w całości...
Paaa!

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście pojechałaś!!!Cudowny album,,,chciała bym kiedyś taki zobaczyć i "pomacać"...nie znam nikogo w moim otoczeniu kto robi takie cuda!!! Superrrrr!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Myślę, że powinnaś spróbować sama zrobić taki album! Nic trudnego! Tylko czasu trzeba mieć w zapasie albo pomocników hi hi! Buziaki!

      Usuń
  2. no no :) zaskakujesz kochana zaskakujesz :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! I mąż mój zaraz mnie spakuje z tymi ciągle nowymi pomysłami! Brakuje mi już metrażu w domu gdzie nie byłoby moich przydasię...a jeszcze tyle technik do poznania, zrobienia...
      Buziaki!

      Usuń
  3. Zakochałam się!! Twoje zdjęcie!! To o Tobie śpiewałam z Sylwią w pamiętny wieczór, gdy byłyśmy już lekko śmieszne: "-Naaa głooowieee kwietnyyyy ma wiaaaaaaaneeeeek.......!!!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Oj, będziesz śpiewać Maleńka! Już za tydzień!
      Buziole!

      Usuń